lördag 8 januari 2011

Bröllopskort

Sådärja, nu har jag flyttat, men inte kommit i ordning. Jag fick lite panik i veckan för jag bara måste skapa ett bröllopskort. En av mina bästa kompisar gifte sig efter typ hundra år tillsammans med sin karl (borgerligt, bara med familjen) och då ville jag såklart skicka ett kort. Kortet landar nog inte förrän på måndag, men jag tror inte att hon brukar kika i min blogg.


Det är riktigt skapligt ljus vid min diskbänk, så trots att jag fotade mitt på mörka kvällen så blev det ljust och fint. *glad* Det guldiga är embossade "Prima build a frame"


Åh, så roligt det var att göra kort igen! Scraprummet är som sagt fortfarande i kaos, och jag behöver lite mer förvaring. En hel del hyllor lämnades kvar i gamla lägenheten. Tyckte att det skulle bli så fula märken på väggarna om jag tog ner dem, så jag lät nya ägaren välja om han ville göra det eller inte.

Strax innan flytten så blev jag sjuk med hög feber. Den höll i sig i tio dagar och dessutom så tappade jag rösten. Låg sjuk i ytterligare en vecka efter jag hade flyttat, så det blev ingenting gjort här hemma. Sen har all kraft gått åt till att orka jobba, så först nu börjar jag få lite krafter för att fixa under mina lediga dagar. Det får ta den tid det tar, men jag vill väldigt gärna få i ordning scraprummet nu, så att jag kan pyssla lite när lusten faller på.

Undrans om jag har några bloggläsare kvar nu efter mitt långa uppehåll. Det återstår att se! :)


1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!