tisdag 23 april 2013

Saturated Canary Challenge #41 Anything goes

Jag har nattscrappat för att få färdigt ett kort till en utmaning hos Saturated Canary "Anything goes". Kravet är förstås att man använder en stämpel skapad av Krista Smith

Motivet heter "Princess Rose Red". Jag har färglagt med Copics på Perfect Colouring Paper. Vilka färger jag har använt finns listat längst ner i inlägget. Mönsterpapperen är flera år gamla, och jag hittade dem låååångt bak i min pappersförvaring. Märket heter Crate Paper, men denna kollektion såldes nog 2008 om jag inte minns fel. Blandade blommor från Wild Orchid Crafts. Löven är stansade med en stans från Martha Stewarts. 



Copics:

Hud: E11, 00, 000, R20
Hår: E51, 53, 55, 57, 59
Träd: E55, 53 + G94, 99
Klänning: YR07, 04, 02. 00
Ägg: E50, E000
Fågel: YR31, 000, Y17

I'm entering this card in the following challenge:

Saturated Canary Challenge #41 Anything goes

4 kommentarer:

  1. Gorgeous card, Sofia! I love the colors! Fantastic coloring of the SC image!

    SvaraRadera
  2. beautiful card sofia, I love the orange on her dress!
    thank you so much for playing along with us over on the SC challenge blog
    hugs Lou xx

    SvaraRadera
  3. Hi Sofia~~this is sooo cute!! Love the LO totally!!
    Hugs

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!